В рамках проекту «Коаліції з нових медіа» на прикінці грудня в Києві розпочнеться 11-денний цикл тренінгів «Журналістські стандарти та новітні технології для роботи у нових (конвергентних) медіа» для журналістів друкованих та електронних регіональних ЗМІ.
Участь у циклі тренінгів надасть журналістам можливість краще зрозуміти ідеологію конвергентних ЗМІ та оволодіти конкретними прикладними навичками зі створення якісних журналістських матеріалів для різноманітних медіа-платформ.
Варто зазначити, що участь у тренінгах є безкоштовною. Учасникам з інших міст пропонується проживання в готелі та компенсація витрат на проїзд. Обов'язковою умовою є участь одного й того самого журналіста в усіх тренінгах циклу. Група учасників циклу формується на конкурсних засадах.
Заходи відбуваються в рамках проекту «Коаліції з нових медіа», який спільно виконують організації «Інтерньюз-Україна», «Інститут розвитку регіональної преси» та «Незалежна асоціація телерадіомовників» в рамках проекту «У-Медіа» Інтерньюз Нетворк за фінансової підтримки АМР США. Проект спрямований на покращення доступу громадян до більш різноманітної та якісної інформації й сприяння активізації позиції громадян шляхом інтеграції та просування нових медіа. В рамках проекту будуть проводяться навчальні заходи для журналістів, редакторів та керівників ЗМІ. Виконавці проекту заохочують команди співробітників з одних й тих самих ЗМІ взяти участь у всіх навчальних заходах проекту, розрахованих на ці аудиторії.
Програма тренінгу
Програма тренінгу
Тематичний блок 1. Новітні технології для роботи редакцій
Перший модуль: 20-21 грудня 2010 року, «Інтерньюз-Україна»
Другий модуль: 3-5 лютого 2011 року, «Інтерньюз-Україна»
Основи роботи нових медіа. Українські реалії
- Ідеологія інтерактивності та web 2.0;
- Критичний погляд на блогосферу. Як варто журналісту використовувати блоги?
- Можливості Тwitter'а для журналістів. Досвід українських видань;
- Стилістика в нових медіа. Головні відмінності між онлайном і оффлайном;
- Збір інформації та пошук тем. Що таке crowdsourcing в нових медіа?
- Нові аудиторії: як їх розуміти і як з ними взаємодіяти?
Сучасні можливості мультимедіа
- Як можливості мультимедіа для сайтів? Досвід українських видань;
- Візуалізація матеріалів й інфографіка. Від дизайну до data journalism;
- Як ілюструвати ваші матеріали? Фото, ліцензування, стокові архіви;
- Робота з непрофесійним відео обладнанням. Основи відеозйомки та звукозапису;
- Особливості відео для онлайну. Розміщення відео на веб-ресурсах;
- Де шукати відеоматеріали? Бази данних відео;
- Майданчики для інтерактивного онлайн-мовлення наживо;
Тематичний блок 2. Журналістські стандарти та навики роботи у нових медіа
Другий модуль: 3-5 лютого 2011 року, «Інтерньюз-Україна»
Основи роботи нових медіа. Українські реалії
- Ідеологія інтерактивності та web 2.0;
- Критичний погляд на блогосферу. Як варто журналісту використовувати блоги?
- Можливості Тwitter'а для журналістів. Досвід українських видань;
- Стилістика в нових медіа. Головні відмінності між онлайном і оффлайном;
- Збір інформації та пошук тем. Що таке crowdsourcing в нових медіа?
- Нові аудиторії: як їх розуміти і як з ними взаємодіяти?
Сучасні можливості мультимедіа
- Як можливості мультимедіа для сайтів? Досвід українських видань;
- Візуалізація матеріалів й інфографіка. Від дизайну до data journalism;
- Як ілюструвати ваші матеріали? Фото, ліцензування, стокові архіви;
- Робота з непрофесійним відео обладнанням. Основи відеозйомки та звукозапису;
- Особливості відео для онлайну. Розміщення відео на веб-ресурсах;
- Де шукати відеоматеріали? Бази данних відео;
- Майданчики для інтерактивного онлайн-мовлення наживо;
Тематичний блок 2. Журналістські стандарти та навики роботи у нових медіа
Третій модуль: 27 лютого-1 березня 2011 року, ІРРП
Четвертий модуль: 20-22 березня 2011 року, ІРРП
Сучасні тенденції в медіа: конвергенція, мультимедійність, інтерактивність.
- Правові основи роботи ЗМІ в умовах конвергенції.
- Професійні стандарти та журналістська етика у нових медіа.
- Вимоги нових медіа до журналістів, що повинен вміти мультимедійний журналіст?
- Жанрова специфіка в умовах нових медіа.
- Структура та елементи журналістських текстів в нових медіа (заголовки, підзаголовки, ліди).
- Інтерактивність користувачів, інтерактивні елементи нових медіа, можливості та загрози.
- Як створити інтернет сайт і розповісти про нього усьому світу?
- Конвергентний ньюзрум, структура, організація процесу.
- Планування процесів у конвергентному ньюзрумі, керування потоком новин.
- Створення мультимедыйного контенту.
- Основи работи з відео та фото.
- Апаратні та и програмні інструменти для работи з відео, фото, картами, графікою, презентаціями.
Четвертий модуль: 20-22 березня 2011 року, ІРРП
Сучасні тенденції в медіа: конвергенція, мультимедійність, інтерактивність.
- Правові основи роботи ЗМІ в умовах конвергенції.
- Професійні стандарти та журналістська етика у нових медіа.
- Вимоги нових медіа до журналістів, що повинен вміти мультимедійний журналіст?
- Жанрова специфіка в умовах нових медіа.
- Структура та елементи журналістських текстів в нових медіа (заголовки, підзаголовки, ліди).
- Інтерактивність користувачів, інтерактивні елементи нових медіа, можливості та загрози.
- Як створити інтернет сайт і розповісти про нього усьому світу?
- Конвергентний ньюзрум, структура, організація процесу.
- Планування процесів у конвергентному ньюзрумі, керування потоком новин.
- Створення мультимедыйного контенту.
- Основи работи з відео та фото.
- Апаратні та и програмні інструменти для работи з відео, фото, картами, графікою, презентаціями.
Про терміни подання заявок на участь у тренінгу "Журналістські стандарти та новітні технології для роботи у нових медіа" можна дізнатися на сайті http://www.telekritika.ua/
Немає коментарів:
Дописати коментар